Wednesday, November 3, 2010

kamu kah


asalamualaikum...salam ukhwah...aku tak tau nak tulis ape...cume td aku mcm tersentap...mcm kene smash gune reket tenis kat ati aku nie...cume dalam pejalanan dengan idup aku dengan die bayak bende yg tersirat yang aku nak lontarkan...maybe aku tak cukup tahu tentang perempuan nie...and maybe juge sume perumpuan bertingkahlaku mcm nie...tp takpe lah...selagi ade syg n cinte nie..aku sanggup teruskan...sampai bile2 selagi aku mampu...yup...aku kuat...aku akan dpat tahan...and hope die pun same...same mcm aku nie...



takpe lah...bek aku cerite eppy sikit mlm2 bute nie...aku baru lepas duty jage aman kat tapak ekspo 5 hari lepas...dah setle semue tuh barulah aku dapat tdo nyenyak n dapat abeskan sume muuvvee yg aku ade...sam5 tertdo aku layan muvee sume tuhh...huhu...then aku g sauna arinie...penat n panas sungguh deh...rase mcm dah kempis sikit pewot aku nie...mak aku demam dah due minggu bapak aku kate...risau sangt aku nie...lame tak denga suare mak aku...rindunye nak cium pp mak aku...Ya Allah sembuhkan lah mak aku dr sebarang jenis penyakit...sok aku ade bende yg nak disempurnekan..hope semuenye berjalan lancar...arinie besday someone yg pnah ade tuk aku tyme aku hampir takde sape...hope ko hidup sebaiknye ye de...n kite dapat lakukan sm5 sem 7 k de...rasenye cukup tuk mlm nie...gamba kat atas tuhh aku gan kucing pas abes duty baru pas shoping mase hari last convo...smart kan..heeee,,k lah...lailatul saadiah ...

No comments:

Post a Comment