Wednesday, May 9, 2012

rasa syg hey rasa syg2 hey..

minggu yang indah....minggu yang mengguntungkan..alhamdulillah business semakin maju...capai dah target...di samping itu juge minggu nie minggu yang membahagiekan..minggu yang pnuh dengan keredhaan..tak tahu nape..lapang sudah hati nie rasenye...berlapang dade itu sememangnye indah...sekarang mei...then jun...jap je dah julai...aku tak sabor nak balik uma nak pluk cium mak aku....nak bwk anak buah aku jejalan...sabo tu memang indah kan..

td cik baik hati kate tak dapat balik jun nie...sentap gak aku...tak suke balik sowang2..lau ade cik baik hati rase kejap je dah sampai johor tu..heee..tak tau lah mcm nie hidup nie tanpe cik baik hati...kosong kosong kosong mcm kate si najwa ketip tu...kehadapan sahabatku,temanku,kasihku,syurgaku...mekasih lorh kerane sentiase mengerti...sentiase membuat wa snyum nampak gigi...kekadang membuat wa sawan gile vavi..heee..tak tau nape wa taip entery nie sambil senyum...thank to be my lasser light yang menerangi idup wa hari2...hey bunge2 cinte layu dipusare tul la...hope one day disisi aku ade bidadari syurge yang ade bunge pink kat kepale...heee...


No comments:

Post a Comment