Tuesday, June 5, 2012

untuk manusie tersebut

teringat kat bustand semalam...aku tak tau ape bunge wat kat situ...and watpe die nak marah...nampak aku pastu nak belah nak tarik2 muke...heyy..aku pun nak bahagie..aku pun nak napas kat planet bumi nie...ape yang tak puas hati lg...dah2 lah tu....aku pun nak senyum hari2...aku tak pandai...aku huduh...aku salu duk bawah tempurung je...tp ade org yg lg hargai aku..yang wat aku tak benti senyum...aku puas dah nagis...aku puas dah sorang2...mcm mane ko buang aku dulu..ke ko nak aku ingatkan ko balik...pasnie tak yah suruh aku idup baik2 lg..ko tu yang g idup baik2...kau kate nak tunggu...nak bg mase...tp ko yang bangge dengan budak tu kan...dah lah ko..lame dah aku sabo...lame dah aku simpan...ingt aku nie hape???!!!damn!!!aku bukan nak dendam..bukan nak kejam sangt...cume aku nak hak aku sbg manusie kat planet bumi nie...harp ko paham bunge....mcm mane aku ley terime pe ko wat kat aku...hope ko ley wat bende yang same..yang lepas tu lepas la.........ape ingt aku tak rindu cik normah???ingat aku saje2 tak pergi...aku lom mampu lg la..aku takut...dulu kan lain...sekarang lagi sangt2 lain.....semoge bunge paham....taknak paham pon takpe...aku bukan sape2 pun..aku dah penat nak jd sape2...dahlah...hope semuenye selesai......semoge Allah bantu aku...aminn...


1 comment: