Sunday, September 23, 2012

for the last time. good bye brother

                                         pagi raya pertama yg terakhir aku dapat salam maman...

salam...patut la malam tu aku payah sangt nak tido...susah sangt2 nak lelap...then susah sangt2 nak bangun subuh...rupenye ade ujian untuk aku...akak aku teresak2 call aku...maman dah takde....erm......berderau jantung aku....mcm tak percaye...abg aku tak pernah sakit ape2...aku tak pikir ape2 terus g bustand beli tiket g klang..hope dapat sampai sebelum arwah dikebumikan...tapi aku tak sempai sampai..aku jauh kat kedah nie..adik badik aku yang lain sempat sampai...aku je yang tak sempat....takpe lah...lagipun 2 minggu lepas aku dah same2 makan meehun sup gan die...die tak cakap ape2 pun walaupon duduk semeje..time die dah sampai..kite yang kat dunie nie kene ready..nanti turn kite pulak...bile2 mase je Tuhan boleh amik kite semule ngadap Die....tinggalah kami 7 beradik..takpe...ari2 aku sedekah al fatihah ari2 aku bace yasin tuk maman...moge kak liza gan anak2 die kuat....Al Fatihah.......

1 comment: