Friday, March 9, 2012

ku capai bintang itu!!!

Aku yang telah merasa keliru............

Aku yang tak tahu mana nak tuju.........

Sampai bila harus aku menjadi bisu........

Kamu yang mahu mencintai aku..........

Kamu yang mahu mencintai dia..........

Haruskah cinta ini jadi begitu...........

Tak perlu kau merayu...........

Pergilah bersamanya..........

Biarkan ku sendiri............

Tak perlu kau menyakiti............

Kini ku bebas tanpa bayangmu lagi..........

Bebas untuk berlari..........

Mengejar impian aku..........

Yang terkunci..........

Walaupun tanpamu di sisi............

Aku kan berlari.............

Teruskan berlari............

Dan kini semua telah terbukti...........

Tanpamu ku masih ada di sini..........

Gelap sudah menjadi terang.........

Pandangan semakin jauh.......

Jauh meninggalkan kamu........

Terus ku terus berlari....

Kan ku capai bintang itu.......

No comments:

Post a Comment