Sunday, March 18, 2012

sepatu hatiku

ko kiri...aku kanan...

kalau ko hilang..mcm ne aku nak cakap gan taukeh kedai tu nak beli kasut sebelah je....

nanti kite langkah same2 sampai tue....

kite langkah kuat2 sampai syurge....

kite sedarjat, aku tak rendah ko pon tak tinggi......

kite takkan tuka posisi,takkan kasut kanan nak pakai kat kaki kiri......

kite jalan satu arah, takkan aku kedepan ko kebelakang......

kite saling melengkapi.......

aku akan di sisi kemane ko pergi.....

Ya Allah temukanlah sepatu yg sepadan dan terbaik untuk ku..yg boleh membimbingku dan membawaku ke syurga...amin..amin..amin




3 comments:

  1. i liikkeeee~ uhuhuhu
    btw, pew tjuk lagu neh? heeeeeee.......

    ReplyDelete
  2. uiyoooo besh gilew ah huahahaha ni yg nk rembat ni heheheh >:D
    *mana la sepatu hati aku pulak yee...sabar menanti...

    ReplyDelete