Tuesday, May 4, 2010

aku kene luahkan

maaf maaf maaf..tu je aku nak kate...
janji...em...aku suke men janji...
janji aku wat bunge sakit...
bunge...aku mintak maaf....

emm aku dah try baring pejam mate td...tp masih nampak bunge...aku tak sedap ati...aku view wall bunge...lam ati aku kate emmm..patutlah....bunge aku...aku tahu die...tuk yg suppot bunge...thanks...aku pon mcm da syg ko nie...ko memang perlu tuk bunge...bunge perlukan ko...aku tau ko lebey knl bunge...

aku tahu bunge aku..bunge aku kuat...die makin kuat bile ade kaseh...thanks kasehhh...

sehrian arini...aku g alor star teman rumatte aku anto bestfwen die...dina gan hawe...aku join jerk...pastuh kat maghrib baru sampai alor star...singgah makan kat pekan rabu...tiket deowang kul 11.30...takkan nak tinggal mcm tuh je...so ajed drive g ape ntah name konpleks tuh...beso gak...aku pon nek ah jalan2...jalan2 sambil seluk enset...ati aku kate...mane bunge nie...maghrib td aku msg die...emmm upenye baru aku pasan msg aku td tak send..check balance...hemmm...o sen...huh...aku dapat rase bunge akan hangin....then aku nak lintas jalan bunge tepon...mase uw ujan ngah slow sikit...aku tak dapat cakap banyak...then masuk kete...aku makin kuat rase hangin bunge...huh takut....then anto dina gan hawe g bustand sahab perdane...letak beg twos balik sintok....sampai bilik aku lekas2 carik bunge..then lekas2 capai buku aku...tp aku masih abaikan bunge...aku masih dengan bende lain...lam ati aku kate..hermm..mlm2 sikit ah mendatangi bunge....tp ngah selak2 buku aku blur..lam ati aku buku tebal mcm nie masuk lak pale otak aku...then soya ofer aku analisis soklan yg die da wat...so aku amik ah...aku try wat..wat punye wat akhirnye siap....then baru aku mendatangi bunge...bunge mcm dah tak hangin...tp aku mcm rase sejuk...aku tau masih ade hangin...pastu bunge cal aku...sore die mcm tul2 dah tak hangin...tp tetibe putus bt3 aku habis...aku tahu bunge akan hangin!!arghh...cepat2 aku call die...die angkat...die tak marah...

indah...bunge kate jgn pikir sal esok...indah esok bia esok kite cite...tup cite sal mlm nie dulu...then aku angguk2 pale aku...aku paham...aku suke dengo cakap bunge...aku taknak tambah hangin die...

bunge aku mintak maaf...sangat2 sangat2 n sangat2.....
janji...aku taknak men janji lg...aku taknak sakitkan bunge lg....
maafkan aku ye bunge....
bunge
bunge
bunge
bunge
maaf................

sEdUkA iRaMa
bersalah..: (

1 comment:

  1. kamu dimaafkn syg...
    maaf gk..hangin selame 2 ari ni....
    rndukn kamu sgt2.......
    sygkn kmu.....

    ReplyDelete