Sunday, May 2, 2010

sTrEss



bengang

bangang bengang bengong...tension sangat aku mlm nie...kredit aku ade tp tak ley wat call tak ley send msg...ape masalahnye pon aku tak tau ah...hishhh...

duit

sok aku akan amik $50 terakhir aku..cukup ker sampai 7 aribulan...arhggg!!!mude2 dah kene pikir sal manage wet nie....tak suke...tak suke...n tak suke...akak2 ku aku harap kowang dengo jeritan aku malam nie...aku nak duet!!!!!!!!!!!

exam

aku ade 2 paper lg...operation gan paper kitchen...em..tips belambak2..tp aku just copy n paste kat ketas je..langsung tak paste lam pale hotak aku nie...aku semakin stress!!!what the fishcake!!!ade gap 2 minggu aku tak wat hape pon...lepak je keje aku...arghhhhh!!!!bosan3!!!!

rumah

aku rindu rumah aku sangat3...lam edup aku nie ah first tyme aku tak balik setelah sekian lame...kat 3 bulan gak kot...rindu sangat dah aku kat mak pak aku...moto aku...tilam aku kat uma uw...kucing2 aku ntah edup lg ntah tak...hishhhh...

sem

seminggu je lg aku nak abeskan sem nie...tp rase mcm berpuluh2 taun lg...azabnye Ya Allah...pejam celik pejam celik kat setaun dah aku lepak kat sintok nie...beso dah aku...huuu...kekadang mcm tak caye gak...rase cam mimpi...soo sem depan aku akan menjadi abg senior yg sangat baik hati...hope dapat duk bilik bawah sikit...tak ah lepak sangat panjat tingkat 5 nie...haduss...

geram!

aku marah sangat mlm nie...tp bile dah ngadap laptop nie rase mcm nyaman lak...huuuh...sakit hati...aku nak ngamok je...kedit aku 4 hengget lg tp aku nak call syg aku tak ley...die suh tambah nilai tuk wat panggilan selanjutnye...kepale buuuudak!!!!geram!geram!geram!

dia

hari nie kejap sangat dengo sore dia...ptg td je coz dia kejut aku...lau dia tak kejut aku sok baru aku bangun agak nye..heee..ingat nak call dia td...tp maxis lak memengong kan pale hotak aku...aku rindu...rindu...rindu!!!!!!tau tak aku rindu kamooo!!!!hissshhhh......

batu pahat

sem nie aku tak rase sangat nak balik batu pahat tuhhh...rase mcm...emm...mcm...mcm...emmm aku pon tak tau mcm ne nak cakap...tp rase nie rase yg tak berape nak indah...walu ape pon aku kene balik jugak...aku perlu balik...kate org hujan emas di negeri org hujan band di negeri sendiri..hikhikhik...

cemerlang

sangat2 aku harapkan pointer aku sem nie dapat membantu aku..sem lepas sangat3 teruk...sem nie aku tak amik paper yg adventure sangat n yg paling penting takde lansung paper calculation...statistik...I hate u!!!!!!!!!hopely sem nie peningkatan mendadak akan berlaku...insyaallah...

sEdUkA iRaMa inginkan
kajayaan...bantu aku Ya Allah

1 comment: