Monday, July 12, 2010

amarah....

marah....
ohhh marahhh.....
kenape ko ade dalam diri aku nie......
boley tak ko pegi je dr idup aku......
aku penat lah nak menanggungnye.......
aku penat sabar dengan ko marah.......
perlu ko ko sekse aku mcm nie.......
emmmmm.......
aku takde care nak ilangkan ko marah.......
aku cume ade dunie akhirat aku je......
die lah peneman aku......
walaupon die diam....tp kate hati die sampai kat aku.....
die pengubat aku..........
die datang bile perlu.....die tak pergi bile aku memerlukan......
aku salah sangat2.....
aku rindu kate hati ko wahai dunie akhiratku.....
sabar......
sabar......
sabar......
sabar......
sabar......
sabar tolong aku lawan marah.......
thanks sabar.....
aku penat sabar.....
depan mate sabar.....
dalam hati sabar......
jujur.....
oh jujur....
aku kene panggil ko ke jujur......
tipu
oh tipu.......
banyak nye ko dalam dunie aku....

sEdUkA IrAmA
MANE PERGINYE INDAH?




1 comment: