Friday, July 9, 2010

everything new


salam.......
first day kat sintok arinie.....tngahari panas...petang hujan....
sorang aku harini....nasib bek ade laptop aku nie.....ade gak teman yg nak wat xtvt gan aku....
menyesal gak aku balik awal2.....huh.......
aku dapat tingkat 2 an bilik n duk pon berdue gak....nizam rumatte aku...dak kedah....
die datang kejap td anto barang2 die pas2 die balik semule....esok katenye baru die nak datang...
aku sado bile dah langkah masuk sini keje mesti banyk....tp tak lah sebanyak keje fiona aku tu...siang mlm....tdo nye ntah bile agaknye....semalam kul 8.30 tepat aku bertolak dr bp....tp kul 5 lebeh aku da sampai changloon....laju gile pakcik tuh bwk bas.....
emmm...lame da aku takde mood nak mengarang pnjang2 mcm nie...sume nie sebab fiona aku....aku tak tau nak ckap mcm ne tp ati aku nie rase....rase mcm gud2......tak tau lah nape....aku bg die approve then aku mintak die tak follow sangt xtvt yg bla sane tuh...memang la die tak folow sangt tp tak kene n tak ngam2 choi pd situasi tempat mse n persekitaranye...sampai perlu ade status kat fb....n busy bg pandangan masing2 tentang yg kite tau n tak bape nak tau.....manusie tak same...ade yg cepat paham n ade yg gud2 mukenye bile nak paham....tak sume pe yg kite fikir same....masing2 makneye sorang2......so kite tak ley nak owg paham pe kite pikir senang2 mcm tuhhh je....thats all...no komen...
cume arinie ari paling sepi lam edup aku.....sangat2 sepi....aku ngantuk tp takley tdo...aku lapo tp mkn tak abes....ujan....tp aku tak sejuk....aku tak tau kenape....semangat sem nie mcm tak bape nak ade....jadual aku pon bersepah lg.....pejam celik pejam celik da nak start kelas......aku tak tau knape gan aku nie.........pionter tak turun tp naik pun tak banyak....same mcm tak naek......
aku rase aku nak bersemangt balik mcm mule2 aku nak dapatkan fiona aku dulu....aku keja betul2 azam aku.......sekarang aku rase lemah sangat2......aku rase mcm tak sampai.....ape yg tak sampai.......ntah lah......susah aku nak cakap.....emmmmmm....tdo...aku perlukan tdo......
aku kne tdo.......salam.......

sEdUkA iRaMa : )
tak pasti

No comments:

Post a Comment