Saturday, July 17, 2010

ini hari!


Salam Perjuangan!!!
bosan aku dengo perkataan nie harinie....hari nie hari yg paling memenatkan lam edop aku...penat tahap dewe..!!!!huh...kul 6.30 aku da bangun...sembayang SUBUH aku rini...heeee...mlm td naik melecet tangan aku lap kasut aku....tp bebaloi gak....tak kene marah coz kasut aku sungguh menyilaukan mate jurulatih aku...hikhik....fizikal training pg tadi...huh...berkilo2 meter aku lari...kat due bulan tak lari...mane tak terkejut otot2 aku...huh...penat!!!!!tp nasib bek ujan sikit2...tak lah penat sangat....huh...nie baru xtvt pg...petang pulak kul 2 aku da tepacak kat padang kawad...tyme matehari tul2 kat dahi aku...ya ALLAH...rentung aku...walau pon penat gile vavun aku tetap cool n poyo coz nak tunjuk macho kat junior baru sem nie...heeee...intake sem nie beso2 dak lelakinye...dak pomnye pulak yg kecik2 aku tengok...tp lantaklah...yg penting setle dah hari nie....etam dah aku....waaaa....emmm....banyak xtvt sem nie...senior sem nie mcm gud2 je....semue deowang nak tuko...tp lantak lah...aku join je....tp lau kne bayo banyak2 uw jgn harap ah aku nak join....aku nak mandi air ley lak takde rini....aku pon da tak tahan gan bau diri aku sendiri nie...hadoiiiii....rini aku belajo perkataan baru..."benkok menana"...makne nye mcm sengal abes ah lau kat joho...huuuu...syok lepak gan dak tok janggut nie...heeeee
pas peluh2 kawad td ade lak meeting....aku jd biro sajian....asal ade makan2 je mesti aku yg kene tembak....tp ok ah gak coz kene ah gan pe yg aku bajo n kos aku uw....just pastikan dak2 junior kenyang mase kem integrasi nanti...huh...5 sam5 7 nie kat langkawi...SIC suksis intergration challlenge...huh....tp hari tuh clash gan paper kitchen aku...t lah aku deal gan lect aku..harap2 die bg lau aku skip skali....paper paractikel nie lau skali skip kompom tertinggal banyak gile..n silap2 boley gile pon nanti...huhu.......

rinduuuuu...

rindu sangat kat fiona aku.....busy beno die.....hari nie tak msg aku lansung...aku nak call pon tak tau mase bile die free....xpe lah...sabo.....ahad t die balik....lambatnye.......huuu....emmm...aku nak g makan nie...tp ujan lak...rasenye mcm kene telan megi je mlm nie aku....adoyai........emmm...
sok aku klass petang je...mlm nie dapat ah aku lepak lambat sikit....emmm..rasenye cukup lah kut....aku nak kemas bilik aku nie...sebab rase mcm da dalam gue da..mane tak nye..mcm satdium da bilik aku nie...meriah tengok dak2 men pes...aku pon kadang2 hayut gak sampai subuh main mendealah nie...heeee...emmm...kla......go go power rangers...!!!!

sEdUkA IrAmA
IKHLAS TUH INDAH

1 comment:

  1. shrek org nih mmg gud2 pn...hehehe....cian kamu kn..mst mkin itam nti..tp xpe, org ade krim syahirah..hehe...org rndu kmu gk syg....!!!! sgt2!!!

    ReplyDelete