Monday, October 25, 2010

baik2

aku marah sangt td..tak terkawal..tak tertahan...penat menung dalam kelas..carrymark ob aku rndah sangt2...ya Allah...beratnye ujian tuk aku arinie...aku takde duit...aku nak mintak kakak aku..tp tak tahu carenye...mintak mak pak aku..tak sampai ati rasenye...aku boros...b4 raye aritu beratus die org bg aku..ya Allah...tolong lah aku...aku kosong sangt2 sekarang nie...tak tau kat sape
aku nak lontarkan...aku kuat sangat marah die..tp sape tak marah...tp marah aku melampau..mungkin sebab mulut aku n hati aku nie..hitam sangt..takde bende baik lg yg aku ley sebut agaknye...aku menyesal sangt2...ya Allah ampunkan doseku terlalu meyakiti manusie yg tidak bersalah...kenape sabar dalam diri aku makin hilang...mungkin sebab syg...aku terlalu sygkan die...sampai sumenye tak boleh...sampai banyak sangt peraturan baru...sampai die sesak nak bernafas..silapnye aku ya Allah...bersalahnye aku kepade mu dan kepade hambemu itu...

langkah nie..hati nie..mulut ini...tak tahu nak kemane rase ape dan berkate ape...aku pohon jalan yg terbaik ya tuhan...aku lemah...bantu lah aku...amin....

No comments:

Post a Comment