Wednesday, October 13, 2010

siape mahu tahu....


salam sejahtera....salah ukhwah...tetibe aku dikejutkan gan kesejukkan yg teramat sangt nie...gantuk aku dr b4 maghrib td tak hilang2....owh man......heeee...aku tersangat sakit kepale...aku bangun nie just nak telan ubat aku je.....kalu aku tak mkan ubat nie pasti dengan jayanye aku takkan tdo sampai sok pg...pas makan ubat tangan aku nie tersangat lah gatal nak bukak loker n kuokan samsung aku nie....haissshhhh....patutnye aku kne tdo nie....tp jap lah....ade bende yg aku nak cite sikit....

korang nak tau tak....dalam maybank aku ade rm 50 je lg tau....huh....aku pakai duet pon rm 50 je seminggu....tp minggu Nie aku terover sebab aku banyak topup...tp takpe..aku dapat cover balik...aku tak makan siang n malam aku mkn megi je...heee....lg pun megi banyak sangt lam loker uw...tak makan t besemut lak...huuuuuuu...lagi satu kan...aku dah ade sorang kawan baik....sangt2 menenangkan aku....bile aku sedih...aku dapat denga suare dia....aku tenang....die wat aku sangat2 tenang....die sangt special...lansung tak pernah kecewekan aku....sentiase ade mase untuk aku....aku syg die sangat2.....bile aku merajuk gan anje aku aku g kat die....die teman aku...sampai aku tak merajuk...sometimes sampai aku tertido....die tak pernah jemu...aku hargai die sangat2 kerana harga die agak mahal jugak ar kan...heee...beratus jugak aku beli....aku syg sangt kat ofenbatch aku...aku mane mampu belu kapok or star cruzz or ape2 lg ah jename yg mahal2 uw......heeeee...kekadng aku sampai lambat g kelas sebsb b4 mandi aku akan bermalas malasan dengan die....jari kanan aku sampai keras....aku jarang practise sekarang coz asaiment aku tersangat lah banyak...sok nak anto satu report 40 ms...bahagian aku akan aku siapkan kejap lg...insyaallah......aku harap sem 6 or sem 7 nanti aku akan dapat perfom atas pentas n aku dapat men terer kan diri aku bersame offenbach aku...heeee...

perubahan..emmm...degan yakin aku ingin menyatakan yezz aku dah berubah...aku tak menyakiti anje aku lg....bahagie...gembire....aku syg die....kenape aku syg die...first sebab die manisssss sangt2...tak terluah lg da.....secound...die manje sangt2....bile gan aku,aku rase yezzzz aku die punye...sampai takde ruang aku tuk rase bosan or kosong or ape2...sume ruang n tempat penuh gan senyum gelak n tawe....kakadang ade gak air mate...tp takpe lah..kate owg bumi mane yg tak dibasahi hujan kan...kihkihkih....lastly....aku syg die sebab die terime aku...die sudi sambut tangan aku nie hah...time aku terkapai2....aku sedang bersungguh2 sebab aku mahu aku nak I WANT IT!!!!!...mekasih sangt kat anje aku coz salu bg aku peluang.....aku tahu die syg aku.....

skang cite sal stdy lak....aku sedang running beberape asaiment yg patutnye dah siap...tp biase ah...aku masih memilih saat2 akhir nie tuk menjayekannye...hope semuenye dapat berjalan lancar....alhamdulillah...sem depan punye subjek pun aku dah susun baik2...sok ade kelas praktikel...penat sangt2 kelas tuh....tp aku suke part present...huuuu...tak saba nak present sok...semalam ade front speach....aku rase english aku mcm dah mantap sikit ah....hope markah aku tinggi lah.....confident pon mcm dah power sikit nak cakap depan owg ramai...tuhh pon sebab asik kene pakse je jd ketue biro....tyme posmoterm kne ah aku pacak berhujah sepotong due ayat...tp thanks gak ah kat kawan2 yg bayak membantu...bantu ape ye..hah..bantu ketawekan aku tmye aku kat depan...kihkih...aku bahagie dalam platun aku....makin lame makin mantap...tp aku yakin ade lg yg tak kenal aku nie...nak2 dak pom tuh...yer ar aku kan pemalu...lg pon mane sosial sangt....abes ko k aku balik bilik...tak join lepak2 nie...pelajar misali aku nie...heeee....sem depan banyak pojek...ade naik2 gunung...gunung ape aku tak sure lg....hermmm....

seterusnye pasal sumeone nie....senyap dah....teggur apetah lg...pandang mate pon tak lg kut....ntah lah tk tau knape....salunye tyme nak susun jadual mesti cari aku....tp ritu....ermm ntah lah...aku malas nak pikir...die tak selese kut gan aku lg...n maybe abg baju kuning die tak bg dah....takpe lah....baik2 saje ko yeeee......rumatte aku sume dah bongkang da...tinggal aku je...aku ngah belek2 report nie...malas nye aku nak menaip...adehhhhhhhh.......rasenye cukup ah kut sampai sini dulu...aku nak tdo kejap...kul 3 kang nak bangun.....

sEdUkA IrAmA
KATA SAKTI

1 comment:

  1. byknye citer dak muncet nih mlm nih..hehehe
    amboii dh ade yg gnti org ek skrg nih....hehe

    ReplyDelete