Monday, August 2, 2010

bantu aku Ya Allah



nape berat sangt rase nie.....ya Allah.......bantu aku ya Allah.........nie ke balasannye????nie ke rase yg pernah owg lain tanggung bersame aku dulu.......nie ke yg die rase......kalu iye aku terime ya Allah......sebab kau lah yg maha agung......aku redha ya Allah........tp kau teguhkan lah ati aku....kuatkan lah semangt aku.......tunjukkan lah yg terbaik untuk aku.....amin...........

kenape makin hari hati aku makin jauh.......hati aku makin dalam........hati aku makin hancur...........doa yg mendoakn aku dah makbul ke........aku tak terluah......sumpah aku tak terluah..........sakit sangt.......sakit sangt2.........aku dapat yg same tinggi.......same petah.........same berani..........kadang2 aku rase aku yg kat bawah...........aku makan hati..........memang aku makan hati.............

gagah sangat......berani sangat.......sampai suare aku nie kelam sangt..........mungkin suare aku tak terdengar.......dan mungkin suare dr hati aku nie tak pernah telus apetah lagi benar akan kenyataanye.........berulang2 kehidupan yg dahulu yg di idamkan.......kenape dengan kehidupan sekarang......sangt buruk......terlalu susah.............lansung tak indah............kalu tu kenyataan nye kembalilah pade yg kau idamkan.......

berlakon menjadi diri sendiri...........pujuk hati yg dah diberi...........jauh...........jauh sangt...........cume hati tak berkaki...........kalau berkaki..........mungkin dah lame die kembali...........
mane hati tak menagis.........hati dah lame tak dengar kebenaran........apetah lg kejujuran........hati balik.......hati yg salah...........hati yg tak faham.........hati yg letak keadaan mcm nie..........hati makn hati...lame2 hati mati............hati mati.........sume pergi...........yg tinggal.......yg di idamkan..mcm dulu2.....rindu yg dulu2.........kalau nak hati mati......suruh lah hati mati.........jgn ingat hati nie tak segagah dan seberani..........

sEdUkA iRaMa
redha.......: )

No comments:

Post a Comment