Friday, August 13, 2010

haha..perlu ke!


salam...
owg kate bulan pose nie bulan menyejukkan.....memang sejuk pon....coz hari2 ujan kat sintok nie.....tp dalam hati aku mcm tak bape nak sejuk lah.....panas,suam,kelam......mcm2 rase ade...ntahlah....aku pon tak tau kenape........emmmm....aku rase mcm ade yg tak cukup lah.....mcm ilang something....mcm tak rase lg bende yg aku da pegang dulu.......mcm kabur......tp ntahlah....tak tau nak cakap mcm ne....aku rase survive sangt bulan puase nie....aku betul2 bawak diri aku sendiri.........mak pun jarang tepon aku.......mencabar sangt pose nie....tabah tul aku.......pagi bangun sendiri.....sumenye aku sendiri.....walaupon sendiri aku tak sunyi....sebab rumate aku nie ade 3 ekow...masing2 sengal tahap dewe....masing2 cukup rase....cume sunyi hati.......hati wa yg lare nie....huhuhu......ngade ah aku nie......tak taulah nape.......cume aku nak kate yg pose taun nie tak best sangt2...........aku tak dapat kongsi gan sape2............lonely.....hey mr lonely.........

No comments:

Post a Comment