Saturday, August 14, 2010

haishhh..last tyme...




panjang sangt gado harinie....bersambung2...dah mcm sinetron pon ade.....setiap kali dah nak baik mesti si mamat longkang tuh datang menyemak......aku degan rendah diri nye mendatangi syg aku...tp mcm biase ah...longkang tuh tengah menyemak........hangin yg sebelom nie sepoi2 je ye jd puting beliung.....mane tak hangin.....dah owg semak....nak alau tak boley..nak terajang tak sampai....(jahatnye aku heeeee)....tp lantak lah.....

puncenye memang aku......cume aku bukan saje2....aku nak knl die lg.......terkilan bile die kate aku tak percaye die.......aku percaye.....sebab bg aku dr percaye baru dtgnye syg nie.....dr dulu die owg yg aku percaye..owg yg simpan rahsie aku....tp nape sekarang mcm dah nak berubah.......tak semue die ade aku nak...n tak semue die ade aku taknak.....die tak pernah kate tak boleh untuk aku....sume boleh......sampai terase yg aku nie sowang2...(sape yg pedulikan aku,sape yg nak marahkan aku).....dulu aku ade sorang....pnh rapat..penah baik....pnah lepak sampai subuh.....pnah tak tegur seminggu....aku panggil die longkang gak sebab mulot die mcm longkang......tp nie longkang wangi.......adik2 aku je.....tp lau die panggil aku abg kat situ gak aku terajang die!ganas dak nie......poyo nak mampos.....first die ngaku dak jb.......tp last2 ngaku gak dak peserai.....dapat lah gak aku rase ade adik......yg suke marah aku..yg aku wat sume tak kene.....kadang2 terlajak gak aku kongsi hati gan die....tp tak semue.....just tyme tuh masing2 belom ade tjuan.....aku abg die adik.....tuhh je....sampai die ade boyfren n aku ade syg aku......tyme tuh mcm dh gud2 dah..masing tegur bile perlu......mcm tak penah jd ape2 sblom nie......cume kadang2 tyme mkn sorang kat kafe sudi gak die duk sebelah kunyah same2 gan aku....tyme tuh baru dapat bual......(bual skema pasal mase depan)heee.....suke tengok die sekarang.....aku cume mintak die jgn cengeng je.....jgn cengeng mcm dulu....heeee....edup baik2 tau ko!

hati aku berkate:
syg...sy bukan nak membanding.....sy syg kamo.....sy bersame kamo....sy melangkah bersame kamo....owg kate gado nie penyeri....tp lau dah hari2....sy tahu sume salah sy......(dah mcm dailog senetron betol dah nie)....emmm....tp tul lh...memang aku punce semue nie....tuk longkang yg atas skali tuh aku tau sume nie kebetulan....aku tau syg aku akan g kat aku je....die dah janji takkan melalak kat ko lg sebab die da ade aku......die kate aku da cukup....aku cume marah lah.....aku call die susah sangt nak angkat.....aku ingat die sengaje tak angkat....upenye ngah gan lu..wa ye panas de.......lu lau nak semak pon lain hari lah k de....tyme wa ngah gado2 lu jgn ah semak....skali due takpe de...nie dah 5 6 kali da...sejak cuti sem ritu...takkan nak tunggu sejuta kali baru aku nak pikir yg sume nie bukan kebetulan de....lu jaga2 hah......wa ingat pesan membe wa punye mak..owg tamak salu kenyang...tengok mulot wa der "sooo what"...heeeee

em kamo....owg mintak maaf tuk harinie....lau kamo tak maafkan pon takpe sebab kamo akan maafkan owg jugak kan...owg tau hati kamo tuh.......maaf sebab banyak sangt perangai.....banyak sangat kerenah......ini lah sy syg.....welcome to my world k.......kamo suke ke tak suke kamo kne suke....faham tak!huh....sy just nak buktikan kat kamo yg bukan syg yg ley jadi benci....tp sebenarnye....benci yg boley wat kamo syg owg.....
owg cume nak kate lg yg owg sangt2 mintak maaf........

No comments:

Post a Comment