Sunday, August 22, 2010

sendiri


disini aku masih sendiri......
melewati hari2 sepi.....
lame tak nyanyi lagu nie...heeee
suke tengok ko heppy.....
alahai demam......
bile lah aku nak baik.....
sakitnye........
ptg ni ade role play.....
aku tak hafal lg skrip aku.....
market list tak wat lagi....
tak terlarat lah aku...melayan demam nie....
cume lege sikit...tender makann dah dapat.....
setlle sume keje2 nie aku nak balik kampong!!!
lame nye tak salam mak bapak aku....
rindunyeeee.....
ekonomi masih cool........
maklomlah bulan pose kan......
heeee.........
buke pon kat masjid je salu....
heeee........
meriah aku tengok yg belah sane tuh.....
tu yg die suke...suke meriah2.....
die heppy.....aku pon heppy.....
lau aku tak ley heppy kan die......
bialah die heppy gan kemeriahan tuh.....
semalam ade owg janji nak buke gan aku......
nak kai baju etam same2 gan aku......
tp tertido kut die.......
takpe ah der......
hope ko baik2 saje ye......: (
aku sedang sedaya upaye membuang sikap......
sikap yg gud2 lam diri aku nie....
bukan tuk owg len pon...
tuk kebaikkan aku gak..n maybe tuk die......
nape maybe?????????
sebab aku rase penerimaan tuh lebih kat sebelah aku nie je......
berat sangt rasenye bahu aku nie.......
ade tak sape2 yg sudi tolong angkat sikit????
rini nak melangkah gan senyuman wa yg mantap nie.....
wa nak kembali kepadeNye....
pnt try nak tutup mate.......
tp mate hati wa still nampak lg bayang2 jeloussy yg wa tngah try padam nie.......
takpelah....fato salu kate " diam suda capik"....baik de wa diam!heeee
waaa......
sem nie rase mcm betul2 stady....
sem lepas aku ade assinstant yg sangt2 boley diharap....
balasannye cume ayam golek je.......
rindu lak nak mum ayam golek......
takpe2.....t petang aku nak beli seko......
tp tekak nie mcm gud2 ah...tak rase ape...
minum 100plus pon rae mcm minum air masak je....
huh...
penat ah tep kat sini....
ade baiknye aku tep essay aku nie......
ptg nie nak hantor......
waa...
k ar bubyeee.........

sEdUkA iRaMa
gud2 is not gud : )

No comments:

Post a Comment