Sunday, August 15, 2010

janji Ramadhan

salam......
berdosa....
aku rase berdosa sangat.....aku tak tahu knape dengan aku semenjak due menjak nie.......bulan penuh keberkatan.....tapi tak amik kesempatan lansong.....mudah marah.....mudah tersentuh......Ya Allah.....kenape gan aku nie......yg jd mangsenye nur aku tu....Subhannallah....ape aku dah buat nie....kecian nye kat die....aku pandai cakap kecian...tp aku lah yg buat die.....sekali takpe....nie hari2 berterusan sepanjang Ramadhan nie......Ya Allah.....ape perlu aku buat.....nape aku zalim sangt menyakiti owg yg hari2 mendoa kan aku....yg ikhlas terime aku....yg nak membahagie kan aku.....
nur....mintak maaf kerane selalu kate tidak....mintak maaf untuk semuenye....

hati....
hati nie rase tak bergune sangt2....menyekse owg yg terlalu baik tuk kite....rase mcm manusie paling tak bergune dalam dunie nie...arghhh...aku knl hati nur aku...die menerime...tp die takkan lupe kan pe yg aku dah buat....aku risau....aku faham hari2 dia knyag makan hati walaupun bulan puase nie......aku mintak maaf nur.....banyak sangt dah maaf nie keluar....aku takde perkataan lain...

janji....
banyak sangt dah janji aku....nur....aku takkan sakitkan ko lg....aku tau ko rindu kat selipar jepon ko yg dulu kan....tp aku pandai cakap je....sampai sekarang aku tak bg balik selipar jepon ko yg dulu tu......nur....ko akan dapat....saat nie aku akan buktikan.....percayelah.....

nur.....
jage diri...
terime kasih....
senyum lah kamo....
mintak maaf selalu wat anak ibu nie....
belajar molek2 ye....
tabah lah kamo....
sebab itu memang kamo....

sEdUkA iRaMa
ampun Tuhan...: )

1 comment: